Túrkeve polgármestere megregulázta az MVM-et

Megosztás

Életbe léptek a rezsicsökkentés új szabályai augusztus 1-jén, ezért az MVM ügyfélszolgálatain nagy mértékben megnövekedett a forgalom. Mezőtúron és Túrkevén is heroikus küzdelemre vállalkozik az, aki szeretne ügyet intézni akár telefonon, akár online, akár személyesen. Sallai R. Benedekhez, Túrkeve polgármesteréhez olyan sok panasz érkezett ezzel kapcsolatban, hogy levelet fogalmazott, melyben arra kéri a földgázszolgáltatót, hogy oldja meg ezt a fenntarthatatlan állapotot.

Az elmúlt hetekben megszaporodtak azok a megkeresések, amelyek Túrkeve polgármesterétől várják, hogy valamilyen megoldást keressen arra a problémára, hogy az Önök telefonos ügyfélszolgálata nem elérhető, ott ügyek rendkívül rossz hatékonysággal intézhetők, és azon kevés esetben, amikor elérhető, érdemi segítséget a fogyasztók nem kapnak, vázolja a helyzetet levelében a településvezető és így folytatja:

Úgy ítélem meg, hogy a rendkívüli energiaügyi helyzetben a közmű szolgáltatóknak lényegesen erőteljesebb kommunikációval, világosabb, érthetőbb üzenetekkel kell a fogyasztók segítségére lenni, hogy ezeket a nehéz időszakokat eredményesebben átvészeljük.

Sallai R. Benedek sorai szerint Túrkeve 3500 háztartása talán megérdemelné, hogy a lakók helyben is intézhessék ügyeiket, segítséget kapjanak a mindennapokban, hiszen “valamennyiünk érdeke, hogy mindenki átvészelje a telet, ne adósodjon el a közszolgáltatók irányába és partneri segítséget kapjon a szolgáltatóktól, akik időnként visszaélve monopol helyzetükkel kiszolgáltatott helyzetbe hozzák azokat, akiknek mindennapi befizetéseiből élnek.”

Kapcsolódó cikkek